Integracja z Subiekt Nexo dla usprawnienia zarządzania firmą
API CERED integruje się z Subiekt Nexo, automatyzując procesy związane z kontrahentami, zamówieniami, magazynami, płatnościami i produktami.
Tworzenie, aktualizacja i integracja danych kontrahentów z Subiekt Nexo. Możliwość szybkiego wczytywania danych kontrahentów oraz automatyczna synchronizacja z systemami CRM.
Generowanie zamówień i faktur, pełna integracja z ERP i Subiekt Nexo. Automatyczne aktualizacje stanów zamówień, terminów dostaw i płatności.
Synchronizacja stanów magazynowych w czasie rzeczywistym. Możliwość pełnej integracji z Subiekt Nexo oraz systemami zarządzania magazynami (WMS).
Monitorowanie płatności, automatyzacja rozliczeń z integracją z systemami płatności online (Przelewy24, PayU) i Subiekt Nexo. Generowanie raportów płatności.
Zaawansowane raporty: magazynowe, klientów, sprzedaży produktów i płatności. Pełna integracja z systemami BI i Subiekt Nexo.
Aktualizacja danych produktów, stawek VAT, jednostek miary oraz dostawców. Integracja z systemami e-commerce i Subiekt Nexo.
Integracja z systemami CRM dla zarządzania relacjami z klientami, synchronizacja kontrahentów.
Synchronizacja produktów i stanów magazynowych w sklepach internetowych, automatyzacja procesów sprzedaży.
Integracja z systemami księgowymi dla automatyzacji faktur i rozliczeń. Obsługa płatności online i dokumentów księgowych.
Automatyzacja procesów zarządzania magazynami, synchronizacja zamówień i aktualizacja stanów magazynowych w czasie rzeczywistym.
Pełna dokumentacja API dostępna w formacie Swagger. Kliknij poniższy link, aby uzyskać dostęp do szczegółowych informacji o funkcjonalnościach API.
Dokumentacja Swagger